vrijdag 1 september 2017

Rentree

Een tijdje terug zat ik al mijn posts met bijbehorende foto's nog eens terug te lezen en realiseerde ik me dat de tijd snel gaat. Veel te snel. En dat het bijhouden van een eenvoudige blog zoals deze voor als een soort dagboek kan fungeren. Natuurlijk ietwat minder privé dan de dagboeken die ik vroeger volschreef. Maar het is leuk om terug te lezen hoe ik mijn avontuur in Schotland beleefde. Want dat dat land zo'n enorme indruk heeft achterlaten op ons en op mij in het bijzonder, is bijna onbeschrijfelijk. Ik mis die tijd enorm! Om ook het normale leven in Nederland niet te vergeten, blaas ik deze blog dus nieuw leven in!

Afgelopen twee jaar waren hectisch. Het wennen aan een nieuwe stad, het weer beginnen bij een werkgever en het opvoeden van twee tieners; het was niet altijd even eenvoudig. Dat mijn steun en toeverlaat nagenoeg altijd op reis was en bovendien het laatste jaar doordeweeks ergens anders woonde in verband met een studie, maakte het er niet makkelijker op.

Deze zomer sloten we deze periode af met een heerlijke vakantie in het prachtige en warme Kroatië. En begin ik met een schone lei aan mijn virtuele dagboek. En aan een studie aan de Modevakschool. Ook die draad pak ik weer op!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten