maandag 23 september 2013

Driemaal scheepsrecht

Het heeft enig gevloek en getier gekost. Het leek namelijk zo eenvoudig. Een telefoonhoesje maken. Op de blog van By Miekk vond ik uitleg hoe zo'n hoesje te maken. Toch wilde ik enkele aanpassingen. Dat heb ik geweten...
 
Mijn slimme telefoon heeft een andere maat. Het eerste hoesje dat ik maakte, was duidelijk te krap en te klein. Ook wilde ik het hoesje voorzien van een handig uittrek-koortje waardoor de telefoon makkelijk uit het hoesje te halen is. Aangezien dit niet in de uitleg van By Miekk werd vermeld, moest ik het wiel zelf uitvinden. Poging twee mislukte dan ook faliekant.
 
Maar goed, de derde versie is naar alle tevredenheid! Gelukkig maar. Ik weet namelijk  niet of ik aan poging vier was begonnen....

Drie verschillende (rest)stofjes, paspel en een stukje klittenband werden gebruikt. Het knoopsgaatje aan de achterzijde zorgt ervoor dat het uittrek-koortje mooi om het hoesje heenslaat. Door aan het koortje te trekken, komt de telefoon automatisch al iets naar buiten.


 




 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten