woensdag 4 september 2013

Ochtendwandeling

Nadat ik de kinderen heb afgezet bij school, loop ik altijd met de hond een ochtendwandelingetje. Vaak is dat door Duchess Wood, een klein stukje natuur op steenworp afstand van ons huis. Als je niet oplet, loop je tesamen met alle andere moeders (die uiteraard ook net allemaal hun kinderen hebben weggebracht) hetzelfde rondje.

Soms heb ik daar geen zin in en heb ik behoefte aan een beetje stilte, zo op de vroege ochtend. Ik wijk dan af van de gebaande paden en loop kriskras door het bos. In alle stilte geniet ik dan van het geruis van de wind door de bomen, de prachtige beuken die met hun dikke wortels stevig verankerd in de grond staan en alle kleuren groen.

Heerlijk was het vanochtend en mijn dag kan nu al niet meer stuk!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten